Pierdut, intarziat sau deteriorat?
În cazul în care bagajul tău este deteriorat, întârziat sau pierdut va trebui să raportezi acest lucru la aeroportul de sosire şi să faci o reclamaţie. Raportarea unei deteriorări, întârzieri sau pierderi a bagajului de cală la aeroportul de sosire diferă de procedura de recuperare a bagajelor.
In prezent nu exista o legislatie unitara, care sa acorde niste despagubiri standard pentru aceste situatii. Totusi, conform Conventiei de la Montreal, in cazul in care bagajele au fost pierdute, au ajuns cu intarziere sau deteriorate, pasagerii pot
beneficia de unele despagubiri, in valoare de pana la 5500 lei, daca pot proba valoarea prejudiciului efectiv prin copii ale bonului (bonurilor) originale pentru articolul (articolele) deteriorat(e). Articolele deteriorate şi bonurile originale trebuie să fie păstrate până la finalizarea reclamaţiei
Daca ai intampinat o astfel de situatie, te rugam sa ne scrii la bagaje@zborulintarziat.ro, iar noi vom analiza situatia ta si iti vom expune mai multe variante pentru a fi despagubit, daca este cazul.