Skip to main content

Completeaza formularul

de despagubire

*Pentru a aplica va rugam completati datele de mai jos...

13%

Unde ai zburat?

EXEMPLU - Otopeni International Airport, OTP >> Berlin Tegel Airport, TXL

În cazul în care călătoria nu a fost un zbor direct bifeaza "Da".

Selectează mai jos ce s-a întâmplat cu zborul pentru a îți putea primi despăgubirea.

Spune-ne cu câte zile înainte te-a informat compania aeriană că zborul a fost anulat

Informații referitoare la itinerar pentru zborul perturbat

Te rugăm să ne trimiți tot itinerariul pentru a putea fi siguri că solicităm suma întreagă cuvenită drept despăgubire.

Informații despre pasageri

Te rugăm să introduci numele așa cum apare pe biletul de avion.

Pasageri care au călătorit cu tine (optional)

Ai călătorit cu însoțitori pe același cod de rezervare? Furnizează-ne informații despre aceștia apăsând "Da" mai jos și îi vom ajuta și pe ei!

*Ai permisiunea de a ne furniza adresele de e-mail ale pasagerilor care te-au însoțit. Mulțumită ție, vom putea prelua documentele relevante direct de la prietenii tăi!

Un cod de rezervare este un cod folosit de companiile aeriene pentru a ține evidența rezervărilor individuale. Poți găsi codul de rezervare pe biletul electronic sau pe orice email-uri sau documente primite de la compania aeriană după rezervarea călătoriei.

Acest cod va fi cel mai adesea format din șase caractere, atât litere cât și numere (de ex.: DF87G3, REDYYD, L5W4NW). Te rugăm să nu incluzi spații.

Trebuie să încarci un tichet de îmbarcare sau un bilet electronic. Este cerut prin lege pentru a construi cazul împotriva companiei aeriene.

Marime maxima: 5MB. Doar fisiere JPG, JPEG, PNG, BMP, PDF

Te rugăm să ne furnizezi toate informațiile care ne-ar putea ajuta să procesăm rapid solicitarea.

Termeni si conditii

GDPR