Anularea zborului
Conform Regulamentului 261/2004 al Parlamentului European, poti primi o compensatie pentru anularea zborului tau atunci cand:
- Zborul dumneavoastră a avut o intarziere mai mare de 3 ore, iar avionul trebuia sa decoleze de pe un aeroport dintr-un stat membru al Uniunii Europene (indiferent de transportator) sau urma sa fie operat de un transportator înregistrat intr-un stat membru UE (indiferent de rută);
- Ati avut o rezervare confirmată, în sensul că ți-a fost emis un bilet electronic de călătorie, chiar dacă nu ai apucat să efectuezi check-in (nu poți primi o compensație dacă rezervarea nu era confirmată sau biletul nu era plătit, spre exemplu);
- In cazul în care sunteți informați despre această anulare cu mai puțin de 14 zile înainte de data programată pentru zbor;
- Nu vă este oferită o redirecționare cu un alt zbor care să va ducă la destinația finală cu o întârziere rezonabilă (de regulă, până în 2 ore).
In toate aceste situații, compensația ta este de la 250 € până la 600 €, în funcție de distanță și destinația zborului, iar noi vă reprezenta în mod eficient interesele dvs. faţă de companiile aeriene, în cazul întârzierii curselor aeriene, fără a percepe taxă pentru servicii, având resursele juridice şi tehnologice care fac posibilă o reprezentare eficientă.
Vei fi despagubit
Poti primi pana la
Basic
€ 250
per PasagerTrebuie sa indepliniti urmatoarele:
- Zboruri care nu depasesc 1500 de km (zbor scurt)
Regular*Cel mai frecvent
€ 400
per PasagerTrebuie sa indepliniti urmatoarele:
- Zborurile din interiorul UE pe o distanta cuprinsa intre 1500 si 3500 de km (zbor mediu)
Premium
€ 600
per PasagerTrebuie sa indepliniti urmatoarele:
- Zborurile care depăsesc 3.500 de km (zbor lung)